Problemen bij het inloggen?

Veel voorkomende oorzaken

  

Zijn inlognaam en wachtwoord correct ingevoerd?

Let er goed op dat u uw (hoofdletter-gevoelige) inlognaam en wachtwoord letterlijk overneemt. Controleer ook of u niet per ongeluk een spatie mee-kopieert. Neem eventueel contact met ons op via 020 - 525 4637.

 

Ondersteunt uw browser cookies?

Om succesvol in te loggen en bijvoorbeeld een online toets te maken, dient uw browser cookies te ondersteunen. Om dit in Internet Explorer in te stellen, gaat u als volgt te werk:

  • Ga naar het menu [Extra]>[Internet-opties]
  • Ga naar het tabblad [Privacy] en klik op [Geavanceerd]
  • Plaats een vinkje staan in het vakje "Automatische cookie-verwerking opheffen".
  • Stel "Directe cookies accepteren" in op "Accepteren"
  • Stel "Indirecte cookies accepteren" in op "Accepteren"

Nu zou de inlogprocedure goed moeten werken. Als u wilt, kunt u
bovengenoemde instelling trouwens ook alleen wijzigen voor de duur van de
toets. Nadien kunt u de originele instellingen weer toepassen.

 

Is er een firewall geïnstalleerd?

Als er op uw computer of in uw netwerk een firewall is geïnstalleerd en uw systeem zeer streng is beveiligd, kan het zijn dat er niet alle cookies worden toegelaten. In dat geval zult u de toets niet online kunnen maken. Neem in dat geval contact met ons op via trainers@uvatalen.nl.