Hier vind je de algemene voorwaarden van UvA Talen. Met het NRTO keurmerk voldoet UvA Talen aan hoge kwaliteitseisen die zijn getoetst door een externe gecertificeerde instelling. Wij hanteren daarom de algemene voorwaarden van brancheorganisaties voor private onderwijsinstellingen. 

Algemene voorwaarden voor jou als consument 

Algemene voorwaarden voor bedrijven 

 

Meer weten over de belangrijkste voorwaarden per cursusvorm? Hieronder hebben we de belangrijkste punten uitgelicht. 

Groepscursussen

Facturatie

Je ontvangt na inschrijving een factuur van UvA Talen B.V. Indien je wilt dat de factuur naar een werkgever of andere sponsor wordt verzonden, kun je deze optie TIJDENS het inschrijfproces selecteren. Je dient dan de factuurgegevens van de organisatie en de gegevens van een contactpersoon in te vullen. Wij controleren vervolgens bij uw sponsor/werkgever of er akkoord is voor facturatie. Na verzending kan de factuur niet meer worden aangepast.

  1. De factuur dient binnen 21 dagen te worden voldaan, tenzij de training voor de vervaldatum van de factuur van start gaat. In dat geval staat de juiste vervaldatum vermeld op uw factuur. Na het verstrijken van de betalingstermijn, zonder betaling, behoudt UvA Talen zich het recht voor om de deelnemer toegang tot de cursus (tijdelijk) te ontzeggen. 

Annulering door UvA Talen

  1. Bij groepen met onvoldoende deelnemers (minder dan vijf deelnemers) behoudt UvA Talen zich het recht voor om een cursus te annuleren. Eventueel betaalde cursusgelden worden in dat geval volledig gerestitueerd. 
  2. UvA Talen kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onkosten gemaakt door de deelnemer als gevolg van een annulering (zoals reis- of verblijfskosten).

Kortingen

  1. UvA Talen biedt de volgende deelnemers een korting van € 50: doorstromers vanuit andere cursussen, studenten (hbo/wo), UvA-medewerkers, leden van alumnivereniging AUV. UvA Talen biedt een korting van 20% aan studenten van de Universiteit van Amsterdam en Hogeschool van Amsterdam. Daarnaast biedt UvA Talen (tijdelijk) korting aan medewerkers van diverse instanties.
  2. Het is alleen mogelijk een korting te combineren met doorstroomkorting (terugkerende cursist). Andere kortingscombinaties zijn niet mogelijk.
  3. Kortingen via een kortingscode of kortingsvoucher kunnen in sommige gevallen met doorstroomkorting worden gecombineerd. Een kortingscode zonder vervaldatum is slechts geldig voor één cursus, tenzij anders vermeld.
  4. Wij vragen je na inschrijving aan te tonen dat je recht hebt op korting door je bewijs van inschrijving (student), AUV-pas (lid AUV) of medewerkerskaart (medewerker UvA) te tonen. Indien je dit niet doet vervalt jouw recht op korting en ontvang je een aparte betaallink Je inschrijving komt echter niet te vervallen.

E-Learning

De belangrijkste voorwaarden van ons E-learning platform kun je hier vinden. 

Gedragscode

Als lid van de NRTO leveren we dagelijks een bijdrage aan de ontwikkeling van onze cursisten en hanteren wij de NRTO gedragscode. 

Lees hier meer

Feedback – en klachtenprocedure

Bij UvA Talen streven we naar de hoogste kwaliteit. Ben je niet tevreden over een cursus? Of heb je feedback over onze werkwijze of die van een docent? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan telefonisch, per e-mail of persoonlijk. We nemen je klacht serieus en zoeken samen naar een passende oplossing. 

Wat doen we met je feedback of klacht? 

Na ontvangst nemen we zo snel mogelijk contact met je op om je feedback of klacht te bespreken. Afhankelijk van de inhoud leggen we de situatie voor aan de klachtencommissie van UvA Talen en streven we ernaar om binnen vijf werkdagen met een voorstel te komen. Zo hopen we gezamenlijk tot een passende oplossing te komen. 

Soms kost het meer tijd om tot een voorstel te komen, bijvoorbeeld als er onderzoek nodig is. In dat geval laten we je weten dat het langer kan duren. 

Komen we er samen niet uit, dan leggen we de klacht voor aan de eindverantwoordelijke van de desbetreffende afdeling. 

Vertrouwelijkheid 

Jouw leerervaring staat voorop. We hechten veel waarde aan jouw feedback en behandelen klachten met grote zorgvuldigheid. Je kunt er vanuit gaan dat we jouw klacht discreet en strikt vertrouwelijk behandelen.