Bij UvA Talen vinden wij jouw privacy heel belangrijk. Wij houden ons uiteraard aan de wet- en regelgeving met betrekking tot privacy. Dit betekent dat we:
- Onze doeleinden duidelijk vastleggen voordat wij jouw persoonlijke gegevens verwerken, via deze privacy- en cookieverklaring;
- Zo min mogelijk persoonlijke gegevens opslaan en enkel de gegevens die nodig zijn voor onze doeleinden;
- Expliciet toestemming vragen voor de verwerking van jouw persoonlijke gegevens, mocht toestemming verplicht zijn;
- Benodigde beveiligingsmaatregelen treffen om jouw persoonlijke gegevens te beschermen. Wij leggen deze verplichtingen ook op aan partijen die persoonsgegevens voor ons verwerken;
- Uw rechten respecteren, zoals het recht op toegang, correctie of verwijdering van jouw bij ons verwerkte persoonsgegevens.
Deze privacy- en cookieverklaring is van toepassing op onze offlinediensten en op onze websites:
Daarnaast is de privacy- en cookieverklaring ook van toepassing op de persoonsgegevens die worden verzameld in het kader van onze (offline) dienstverlening. Jouw gegevens zijn veilig bij ons en wij zullen deze gegevens altijd netjes gebruiken. In deze privacy- en cookieverklaring leggen we uit wat we doen met gegevens die we van jou hebben. Wij kunnen deze privacy- en cookieverklaring wijzigen. We raden je daarom aan om deze verklaring regelmatig op wijzigingen te controleren. Als we grote wijzigingen aanbrengen, zullen we je daarvan op de hoogte stellen. Bijvoorbeeld door middel van een melding op onze websites, via e-mail of doordat we opnieuw jouw toestemming vragen.
Deze privacy- en cookieverklaring is voor het laatst aangepast op 24 februari 2025.
Als je vragen hebt, of wilt weten wat we precies van je bijhouden, neem dan contact op met ons via de contactgegevens onderaan deze verklaring.
De doeleinden waarvoor we jouw gegevens kunnen gebruiken
Wanneer je gebruik maakt van onze website of dienstverlening krijgen wij bepaalde gegevens van je. Dat kunnen persoonsgegevens zijn. De persoonsgegevens die wij van je verzamelen kunnen door ons worden gebruikt voor de volgende doeleinden:
- Het opnemen van Contact;
- Het maken van een Offerte;
- Het verzorgen van Taaltrainingen;
- Het weergeven van Beoordelingen;
- Het werven en selecteren van nieuwe medewerkers tijdens een Sollicitatieprocedure;
- Het beschikbaar stellen van onze Website;
- Het gebruiken van cookies.
Wij zullen jouw persoonsgegevens niet voor andere doeleinden gebruiken, tenzij je daar vooraf toestemming voor hebt gegeven of wij dit op grond van de wet mogen of moeten doen.
Soorten persoonsgegevens die wij gebruiken
Voor de bovengenoemde doeleinden, kunnen wij de volgende persoonsgegevens van je gebruiken:
NAW-gegevens;
- Geboortedatum en -plaats;
- Contactgegevens;
- Betalingsgegevens;
- Toetsresultaten;
- Inloggegevens;
- Bedrijfsgegevens;
- Afleveradres;
- Factuuradres;
- Aanhef;
- Sollicitatiegegevens (CV, motivatiebrief en eventuele opgegeven referenties);
- Zoekgedrag;
- Geografische gegevens;
- Leeftijdscategorie
- Cookie ID;
- IP-adres;
- Hoe je ons hebt gevonden;
- Persoonsgegevens die je invult in een van onze contactformulieren.
Het is zeker niet zo dat we altijd alle gegevens van je gebruiken. Vaak is dit maar beperkt tot enkele van de bovengenoemde gegevenscategorieën. Welke gegevens we precies van je verzamelen en gebruiken, hangt af van het doel waarvoor we de gegevens verwerken.
Waarom mogen wij jouw persoonsgegevens gebruiken
Er zijn een aantal grondslagen op basis waarvan wij jouw gegevens mogen gebruiken, zo mogen we jouw gegevens gebruiken omdat:
- Wij je daarvoor om toestemming hebben gevraagd. De toestemming die je geeft kun je op elk moment weer intrekken;
- Het noodzakelijk is om een overeenkomst die wij met je hebben gesloten te kunnen uitvoeren (bijvoorbeeld het verlenen van een dienst). Of ter voorbereiding op het sluiten van een overeenkomst (bijvoorbeeld bij solliciteren);
- Het noodzakelijk is voor het behartigen van ons gerechtvaardigd belang. Waarbij wij eerst zorgvuldig afwegen of ons belang echt zwaarder weegt dan jouw privacybelang, wij je hierover door middel van deze privacy- en cookieverklaring informeren en wij je daarnaast het recht op bezwaar hiertegen bieden;
- Het noodzakelijk is voor het kunnen voldoen aan onze wettelijke verplichtingen.
Hieronder volgt een overzicht van onze vormen van dienstverlening waarbij wij zullen specifiëren welke gegevens we per doel verwerken en op basis van welke grondslag wij dit mogen of moeten doen.
Contact
Met het contactformulier kun je ons vragen om contact met je op te nemen. Hiervoor gebruiken wij jouw naam, bedrijfsnaam (optioneel), contactgegevens, gewenste datum van contact en onderwerp voor contact. Wij gebruiken deze gegevens om op jouw verzoek contact met je op te nemen en de gewenste dienst te verlenen.
Offerte
Met behulp van onze offerteformulieren kun je snel en gemakkelijk een offerte aanvragen voor het leveren van onze taaldiensten. Om je een offerte te kunnen toesturen vragen wij jouw (bedrijfs)naam, NAW-gegevens (optioneel), aanhef, contactgegevens, informatie over gewenste ondersteuning, hoe je ons hebt gevonden (optioneel) en bieden wij je daarnaast een aantal lege invulvelden. Wij gebruiken jouw gegevens ter uitvoering van de voorbereiding op een overeenkomst, namelijk om jouw verzoek voor een offerte netjes af te kunnen handelen.
Taaltrainingen
1. Groepstrainingen (online en offline)
UvA talen geeft verschillende groepstrainingen waarvoor je je online kunt inschrijven. Om je aan de groepstrainingen te kunnen laten deelnemen hebben wij de volgende gegevens van je nodig: NAW-gegevens, contactgegevens, geboortedatum en -plaats, factuurgegevens en of je student of UvA-medewerker/AUV-lid bent. Ook tijdens de groepstrainingen ontvangen wij gegevens. Deze gegevens gebruiken wij om de overeenkomst die we met je aangaan inzake de groepstraining uit te voeren en naderhand een certificaat uit te kunnen reiken. De factuurgegevens bewaren wij zolang wij dat verplicht zijn op basis van onze (fiscale) wettelijke plicht. Zo zijn wij verplicht om onze fiscale administratie 7 jaar, en in sommige gevallen 10 jaar, te bewaren.
- Intake toets (online en offline)
Na het ontvangen van de inschrijving sturen wij je een online toets op met jouw inloggegevens. Wij slaan de toetsresultaten op op onze website en CRM om dit aan de docent door te geven die de telefonische intake met je gaat afnemen. Na de intakeprocedure delen wij deze informatie met je en geven wij je advies over jouw niveau en welke cursus bij je past. - Informatie, cursusinformatie en eindresultaten?
Wij bewaren eindtoetsresultaten en herkansingstoetsresultaten van cursisten en certificaten via ons CRM. Toetsen bewaren wij tot 1 jaar voor inzage. Daarnaast bewaren wij emailcontact, definitieve bevestigingen en presentielijsten zo lang we deze nodig hebben.
2. Zakelijke trainingen
Wij verzorgen ook (inhouse) trainingen voor medewerkers van een bedrijf. Dit kunnen zowel individuele trajecten als groepstrainingen zijn. Voor het verzorgen van deze trainingen hebben wij de volgende gegevens nodig van de contactpersoon: bedrijfsgegevens, naam en contactgegevens. Wij gebruiken deze gegevens om de overeenkomst die we met je aangaan inzake de bedrijfstraining uit te voeren. De factuurgegevens bewaren wij zolang wij dat verplicht zijn op basis van onze (fiscale) wettelijke plicht. Zo zijn wij verplicht om onze fiscale administratie 7 jaar, en in sommige gevallen 10 jaar, te bewaren. Van de deelnemers aan een zakelijke training gebruiken wij de gegevens die voor dit doeleinde door de werkgever aan ons zijn verstrekt. Met de werkgever hebben we in dat geval zorgvuldige afspraken gemaakt over de manier waarop we met de gegevens van de deelnemers zullen omgaan.
- Intake toets (online en offline)
Na het ontvangen van jouw aanmelding kunnen wij je een online toets toesturen met jouw inloggegevens. Wij slaan de toetsresultaten op op onze website en CRM. Na de online toets kan ook een telefonisch of persoonlijk gesprek met een van onze docenten volgen. Ook de resultaten hiervan bewaren wij via ons CRM. Na de intake delen wij deze informatie met je en geven wij je advies over jouw niveau en welke training wij je kunnen aanbieden.
3. Individuele trainingen
Naast de groepstrainingen en bedrijfstrainingen verzorgen wij ook individuele trainingen op maat. Om je een individuele training te kunnen bieden hebben wij de volgende gegevens van je nodig: NAW-gegevens, contactgegevens, geboortedatum, bedrijfsgegevens en -plaats en factuurgegevens. Daarnaast stellen wij vast wat jouw precieze behoeften zijn en jouw huidige kennisniveau. Wij gebruiken deze gegevens om de overeenkomst die we met je aangaan inzake de individuele training uit te voeren of voor te bereiden. Wij bewaren de gegevens die we van je gebruiken voor het leveren van de individuele training via ons CRM. De factuurgegevens bewaren wij zolang wij dat verplicht zijn op basis van onze (fiscale) wettelijke plicht. Zo zijn wij verplicht om onze fiscale administratie 7 jaar, en in sommige gevallen 10 jaar, te bewaren
- Intake toets (online en offline)
Na het ontvangen van jouw aanmelding kunnen wij je een online toets toesturen met jouw inloggegevens. Wij slaan de toetsresultaten op op onze website en CRM. Na de online toets kan ook een telefonisch of persoonlijk gesprek met een van onze docenten volgen. Ook de resultaten hiervan bewaren wij via ons CRM. Na de intake delen wij deze informatie met je en geven wij je advies over jouw niveau en welke training wij je kunnen aanbieden.
4. Taaltoetsen en AssessmentTaaltoetsen en Assessments
Behalve trainingen bieden wij ook losstaande taaltoetsen en assessments aan. Wij testen dan of je voldoet aan een vooraf bepaalde taalnorm of – eis, of bepalen jouw huidige taalniveau. Als je het gewenste niveau hebt behaald, ontvang je van UvA Talen een bijbehorend certificaat. Om je een taaltoets of assessment te kunnen bieden hebben wij de volgende gegevens van je nodig: NAW-gegevens, contactgegevens, geboortedatum en factuurgegevens. Wij gebruiken deze gegevens om de overeenkomst die we met je aangaan inzake de taaltoets of het assessment uit te voeren of voor te bereiden. Wij bewaren de fysieke taaltoetsen tot twee jaar na de toetsdatum. Dit doen wij om ook in de toekomst bewijs te hebben van het door je behaalde taalniveau.
5. E-learning
Wij bieden ook online trainingen. Voor het aankoopproces gebruiken we jouw naam, e-mailadres en factuurgegevens. Je kunt ook met jouw facebookaccount inloggen. Wanneer je inlogt met jouw facebookaccount krijgen wij toegang tot jouw basisinformatie van Facebook. je kunt ervoor kiezen om de factuur naar een derde partij te laten versturen, bijvoorbeeld jouw werkgever. Indien je gebruik maakt van deze optie gebruiken wij de bedrijfsnaam, afdeling, adres, postcode, plaats en de contactinformatie van de contactpersoon van de derde partij. Wij verzamelen deze gegevens om de onlinetraining te kunnen leveren en zo de overeenkomst met je uit te voeren. De factuurgegevens bewaren wij zolang wij dat verplicht zijn op basis van onze (fiscale) wettelijke plicht. Zo zijn wij verplicht om onze fiscale administratie 7 jaar, en in sommige gevallen 10 jaar, te bewaren
- Account
Voor bepaalde onderdelen van de website heb je een account nodig. Zo heb je een account nodig om online trainingen te kunnen volgen, jouw voortgang tijdens deze cursus via het dashboard in te kunnen zien en aanvullende producten (verlenging of nieuwe cursus) aan te schaffen.
Voor jouw account bewaren we alle door jou verstrekte informatie bij jouw registratie en daarnaast informatie over de door jou gevolgde online trainingen. Wij bewaren jouw gegevens zodat je ze niet steeds opnieuw in hoeft te vullen en zodat we je makkelijker kunnen benaderen als dat nodig is voor de uitvoering van de overeenkomst. We bewaren alle informatie die we via jouw account verkrijgen, zo lang als jouw account bestaat. Je kunt de door jou bij jouw registratie opgegeven informatie zelfstandig aanpassen en verwijderen wanneer je dat wilt. Ook kunt je aangeven of wij en hoe vaak wij je kunnen benaderen met email gerelateerd aan jouw cursus. Denk hierbij bijvoorbeeld aan doorstroominformatie.- Gratis online demo
Om een idee te krijgen hoe onze online cursussen eruit zien kun je een gratis online demo maken. De gegevens worden 1 uur opgeslagen en dan weer gewist. Wij bewaren dus geen voortgang en je hoeft hier ook geen contactgegevens voor achter te laten. We meten wel hoeveel mensen op de optie om een demo te maken hebben geklikt.
- Gratis online demo
Beoordelingen/reviews
Je kunt een review schrijven over de door ons verleende dienst(en). Op deze manier kun je laten weten wat je van onze diensteverlening vindt. Hiervoor gebruiken wij jouw naam (optioneel), contactgegevens (optioneel), informatie over de afgenomen dienst en de door je opgegeven beoordeling hiervan. Wij verzamelen deze gegevens op basis van ons gerechtvaardigde belang, waarbij je uiteraard in geen geval verplicht bent om een review te schrijven. Op basis van jouw toestemming kunnen we de door je geschreven review ook op onze website publiceren. je kunt de hiertoe gegeven toestemming op ieder gewenst moment weer intrekken door contact met ons op te nemen via de contactgegevens onderaan deze verklaring. Wij bewaren jouw gegevens ten behoeve van een review totdat je hiertegen bezwaar maakt.
Sollicitatieprocedure
Je kunt bij ons solliciteren. Wanneer je bij ons solliciteert verzamelen wij jouw NAW-gegevens, aanhef, contactgegevens, de inhoud van jouw CV en motivatiebrief, salarisindicatie (optioneel), jouw beschikbaarheid (optioneel) en eventuele opgegeven referenties. Deze gegevens verwerken wij om jouw sollicitatie in behandeling te kunnen nemen, en – als je bij ons komt werken – om jouw arbeidsovereenkomst te kunnen uitvoeren of als je een zelfstandige bent een overeenkomst van opdracht met je uit te voeren.
De sollicitatiegegevens bewaren wij tot maximaal vier weken nadat de functie is vervuld[1]. Wij bewaren deze gegevens, zodat wij nog contact met je kunnen opnemen in het geval de functie binnen de proeftijd opnieuw vrijkomt. Wanneer we op dit moment geen functie kunnen aanbieden, maar verwachten dat er in de nabije toekomst een geschikte functie voor je vrijkomt bij ons, kunnen we – met jouw toestemming – jouw sollicitatiegegevens nog een jaar langer bewaren. je kunt jouw toestemming op elk moment intrekken door ons een e-mail te sturen.
Indien je bij ons komt werken, bewaren wij jouw sollicitatiegegevens in jouw personeelsdossier. Dit dossier wordt afgeschermd bewaard zo lang dit noodzakelijk is.
Bewaartermijnen
Jouw persoonsgegevens worden verwijderd zodra wij de gegevens niet meer nodig hebben. Dit betekent dat wij jouw gegevens bewaren zo lang deze relevant zijn ten aanzien van de overeenkomst die we met je hebben, zolang de wet dat ons verplicht of tot er geen noodzaak meer bestaat om de gegevens te bewaren.
Website
- Cookies
Wij maken op onze website gebruik van cookies en vergelijkbare technologieën waarbij een klein tekstbestand bij jouw bezoek aan onze website naar jouw computer, tablet en/of mobiel wordt gestuurd en opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze eigen beveiligde servers of die van de betreffende derde partijen teruggestuurd worden. Voor het leesgemak worden alle dergelijke technieken hier verder ‘cookies’ genoemd.
Op onze website worden de volgende typen cookies gebruikt:- Functionele cookies
Deze cookies worden gebruikt om ervoor te zorgen dat bepaalde onderdelen van de website goed werken en om de door jouw opgegeven voorkeuren op te slaan. Voorbeelden hiervan zijn het beheren van functies als lettertypen maar ook het bijhouden van welke online-trainingen er in het winkelmandje worden geplaatst. - Analytische cookies
Deze cookies worden gebruikt om inzichtelijk te maken hoe je onze website gebruikt. Door middel van deze cookies kunnen wij bijvoorbeeld zien welke (sub)pagina’s je bezoekt en hoe lang jouw bezoek aan onze website duurt. Deze inzichten gebruiken wij vervolgens om de website nog beter en gebruiksvriendelijker te maken.
- Functionele cookies
Wanneer je onze website voor het eerst bezoekt, tonen wij een melding met uitleg over cookies. Hierbij zullen we vragen om jouw akkoord voor het gebruik van deze cookies.
Plaatser: Google Analytics (Google LLC)
Type cookies: Analytisch
Google Analytics gebruiken wij zodat Google ons inzicht kan geven in hoe onze website gebruikt wordt, om rapporten over de website aan ons te kunnen verstrekken en om ons informatie over de effectiviteit van onze campagnes te kunnen bieden. De informatie die we daarbij verkrijgen wordt met inbegrip van het adres van jouw computer (IP-adres), overgebracht naar Google en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Daarbij is het laatste deel van het IP-adres gemaskeerd. Google is privacy shield gecertificeerd. Dit betekent dat er passende waarborgen zijn genomen om jouw privacy te beschermen. Wij hebben Google Analytics privacy-vriendelijk ingesteld, wat betekent dat we afspraken hebben vastgelegd over de omgang met de verzamelde gegevens waaronder dat het Google niet is toegestaan gegevens te delen en de verkregen informatie te gebruiken voor andere Googlediensten. Google kan echter informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. Wij hebben hier verder geen invloed op. Meer info? Zie de privacy policy van Google.
Bewaartermijn: 2 jaar + sessie
Google Analytics (Google LLC)
Plaatser: Google Tag Manager (Google LLC)
Type cookies: Functioneel
Deze cookies zijn functioneel, en helpen ons om bepaalde plug-ins en cookies te installeren op onze website. Deze cookie verwerkt enkel een cookie ID. Meer info? Zie de privacy policy van Google.
Bewaartermijn: 1 dag
Wij hebben met bovengenoemde partijen een verwerkersovereenkomst gesloten waarin afspraken zijn vastgelegd over de omgang met de verzamelde gegevens. Let op: de privacy policy van derde partijen kan regelmatig wijzigen.
- Hoe zit het met bewaartermijnen en verwijdering van cookies?
De meeste cookies hebben een houdbaarheidsdatum. Dat betekent dat ze na een bepaalde periode (sessie) automatisch verlopen en geen gegevens van jouw site-bezoek meer registreren. je kunt er ook voor kiezen de cookies handmatig te verwijderen voordat de houdbaarheidsdatum is verstreken. Voor meer informatie hierover, kun je de handleiding van jouw browser raadplegen. - Hoe kan ik cookies in- en uitschakelen?
In jouw browser kun je instellen dat het opslaan van cookies alleen wordt geaccepteerd, wanneer je ermee instemt. Raadpleeg voor meer informatie hierover de handleiding van jouw webbrowser.
Let op: sommige websites werken niet optimaal als de cookies zijn uitgeschakeld. - Social media buttons
Wij maken op onze website gebruik van social media buttons. Hierdoor kan u, door hierop te klikken, worden doorgeleid naar de betreffende pagina van UvA Talen op verschillende social medianetwerken. Websitebezoekers krijgen hierdoor de optie om UvA te volgen en om content delen binnen het eigen netwerk. Social media buttons zijn werkzaam vanwege stukjes code die afkomstig zijn van de social medianetwerken. Hier hebben wij verder geen invloed op. Wij raden je dan ook aan om de privacy- en cookieverklaring van deze social media partijen te lezen alvorens van de buttons gebruik te maken:- Facebook (privacy- en cookieverklaring);
- LinkedIn (privacy- en cookieverklaring);
- Instagram (privacy- en cookieverklaring).
- Spamcheck
Wij gebruiken reCAPTCHA om misbruik van onze contactformulieren door het versturen van spam te voorkomen. Door aan te geven dat je geen robot bent, wordt gecontroleerd:- hoe snel het formulier wordt ingevuld;
- welke muisbewegingen er gemaakt worden tijdens het invullen;
- het IP-adres van diegene die het formulier invult.
Deze gegevens worden geanalyseerd door Google. Hieruit maakt Google op of ze te maken hebben met een legitieme bezoeker of een bot. Een echte bezoeker hoeft dan alleen op een vinkje te klikken, waarmee diegene bevestigt geen robot te zijn. Vervolgens kan het bericht dan via het formulier naar de ontvanger worden verzonden. Voor meer informatie hierover verwijzen wij je graag naar de privacy policy van Google.
Beveiliging
Beveiliging van persoonsgegevens is voor ons van groot belang. Wij zorgen dat jouw gegevens bij ons goed beveiligd zijn. Zo zorgen wij dat alleen de noodzakelijke personen toegang hebben tot jouw gegevens, dat de toegang tot jouw gegevens afgeschermd is en dat onze veiligheidsmaatregelen regelmatig gecontroleerd worden. Daarnaast maken wij op al onze websites gebruik van SSL-certificaten ten behoeve van de veilige overdracht van jouw gegevens en communicatie.
Verstrekking aan andere bedrijven of instellingen
Het kan voorkomen dat wij jouw persoonsgegevens aan andere bedrijven of instellingen verstrekken, omdat:
- wij hen hebben ingeschakeld om ons te ondersteunen;
- dat nodig is om de overeenkomst met je uit te voeren;
- wij hier een gerechtvaardigd belang bij hebben;
- wij dat wettelijk verplicht zijn (bijvoorbeeld als de politie dat eist bij een vermoeden van een misdrijf).
De volgende derden verwerken jouw persoonsgegevens:
- Onze ICT-dienstverleners;
- Post- en verzenddiensten;
- Betaaldienstverleners;
- Externe professionals (bijv. docenten, vertalers, etc.);
- Digitale verzendiensten;
- Uw werkgever indien wij je een taaldienst verzorgen in opdracht van jouw werkgever;
- Onze cookie-dienstverleners (zie hieronder).
Wijzigingen in deze privacy- en cookieverklaring
Wanneer onze website wijzigt, moeten wij natuurlijk ook de privacy- en cookieverklaring aanpassen. Let dus altijd op de datum hierboven en kijk regelmatig of er nieuwe versies zijn. Wij zullen ons best doen wijzigingen ook apart aan te kondigen.
Jouw rechten
Als je vragen hebt of wilt weten welke persoonsgegevens wij van je hebben, kun je altijd contact met ons opnemen. Zie de contactgegevens hieronder.
Verder hebt je de volgende rechten inzake jouw persoonsgegevens:
- Uitleg krijgen over welke persoonsgegevens we hebben en wat we daarmee doen
- Inzage in de precieze persoonsgegevens die we hebben
- Het laten corrigeren van fouten
- Het laten verwijderen van persoonsgegevens
- Het recht op beperking van de verwerking van persoonsgegevens
- Het recht gegevens in digitaal formaat te krijgen
- Intrekken van toestemming
- Bezwaar maken tegen een bepaald gebruik
Let op dat je altijd duidelijk aangeeft wie je bent, zodat we zeker weten dat we geen gegevens van de verkeerde persoon laten inzien, aanpassen of verwijderen.
Klacht indienen
Als je een klacht hebt over onze dienstverlening, dan leg je deze in eerste instantie neer bij de desbetreffende afdeling. Indien het een algemene klacht betreft, zal deze doorgestuurd worden naar de directie.
Als je vindt dat wij je niet op de juiste manier helpen, dan heb je het recht om een klacht in te dienen bij de toezichthouder. Deze heet de Autoriteit Persoonsgegevens.
Contactgegevens
Mocht je verder, na het lezen van onze privacy- en cookieverklaring, nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kun je contact met ons opnemen via de onderstaande contactgegevens.
UvA Talen B.V.
Roetersstraat 25
1018WB Amsterdam
Trainers: trainers@uvatalen.nl • 020-214 1234 / 020-214 1222
KVK: 33286569
Functionaris gegevensbescherming (FG)
Sijmen Cozijnsen sijmen@anandan.nl
0294-712331
[1] In sommige gevallen bewaren we jouw naam en emailadres langer dan vier weken. De overige gegevens worden verwijderd.
Opmerking: Let er op dat dit alleen mag als daar toestemming voor is verkregen van de sollicitant.